среда, 4 июля 2012 г.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• Інтернет може бути потужним інструментом для проведення досліджень;
• Майстерно оперувати пошуковими стратегіями, допомагати  учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
Були розглянуті закони правомірного використання інформації, з'ясовано як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом. Окрім того було роз'яснено, як розміщувати документи в мережі, надавати право вільного доступу до інформації. Також розглядалося питання спільної роботи в мережі з документами.

1 комментарий:

  1. Під час написання рефлексії потрібно більше вживати слово "Я": я зробила, я зрозуміла, я вже знаю. Крім того, справжня рефлексія - це аналіз ще й того, що вам вдається не так добре, у чому ви сумніваєтесь чи не впевнені по завершенні роботи над тим чи іншим модулем.

    ОтветитьУдалить